Gadżety reklamowe dla klientów – kalendarze trójdzielne

Jest wiele sposobności, by zareklamować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego lub w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym oraz informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom lub grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę dobrze sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim estetycznie wytworzony. Jeżeli nie przyłożymy się do jego utworzenia, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszej firmy w oczach osoby obdarowanej. Warto więc dołożyć starań, by gadżety były zrobione z materiałów wysokiej jakości. Inną zasadniczą cechą jest funkcjonalność. Jedynie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie skutecznie pełnić rolę marketingową, czyli wypromować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Głównie kalendarz trójdzielny dla firm powinien być wytworzony według indywidualnego projektu, który oprócz intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera również elementy tożsamości wizualnej firmy, a więc: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Powinno się natomiast zacząć od kluczowych informacji na temat tego typu kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różne funkcje. Od góry wykonuje go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie potrzeby inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które pojawiają naszą firmę w korzystnym świetle. Bez względu jednakże czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odróżniać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy detal kalendarza reklamowego.
Sprawdź: kalendarz trójdzielny dla firm.