Reklamowe kalendarze trójdzielne dla firm

Kalendarze stanowią bardzo użyteczny gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Mimo narastającej liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz nadal jest jest coraz częściej wybierany. Warto zatem dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.

Kalendarze – jakie odróżnia się rodzaje?
Występuje kilka kluczowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim bardzo dobrze znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe oraz składane np niezwykle popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny a także znajdujący się w gronie nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. W dodatku, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa użyteczność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy użytych na ścianę charakteryzuje się też kalendarze biurkowe, które mogą posiadać postać stojącą albo leżącą. Innym rodzajem, który także cieszy się dużym zainteresowaniem jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy albo indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta realizowane są również kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a marketing firmy
Trzeba zacząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy rozpowszechnianiem. W tej roli dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie funkcjonalność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto więc decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszego biznesu może oczywiście ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku podstawowych elementów. Poza kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy oraz dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Na prawdę bardzo często wybieranym rozwiązaniem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Zobacz więcej: popatrz.