Reklamowy katalog dla firmy

W działaniach marketingowych zasadniczą rolę odgrywa interesujące i zwracające uwagę przedstawienie firmy a także jej oferty. Do tego przeznaczone są katalogi firmowe. Mogą być przygotowane w dowolnym schemacie, choćby standardowy A4 sprawdza się najlepiej.

Zbyt nieznaczny format wpływa na jakość fotografii, oprócz tego zwiększa objętość, a nikt nie chce jako oferty otrzymać wielostronicowej książki do czytania. W związku z tym najczęściej stosowany jest właśnie format A4, który daje możliwość również łatwe powielanie kopii za pomocą zwyczajnych biurowych drukarek.
Katalogi reklamowe – co powinno się mieć świadomość tego?
Aby folder reklamowy ze znakomitym skutkiem zachęcał do skorzystania z usług naszej firmy, musi spełniać kilka warunków. Głównie musi być z dużą uwagą wykreowany. Ważne, aby projekt miał indywidualny charakter wpisujący się w wizerunek firmy. Elementy identyfikacji wizualnej, takie jak logo czy nazwa, powinny być stosownie wyeksponowane. Trzeba pamiętać, że foldery reklamowe są wizytówką naszego biznesu. Powinny świadczyć o naszym profesjonalizmie i otwartości na potrzeby klienta.
Estetyczna szata graficzna a także przejrzysty czytelny układ to jednak nie wszystko. Kluczowa w odbiorze folderu reklamowego jest jakość jego wykończenia. Folder firmowy powinien być wytworzony z materiałów bardzo wysokiej jakości. Takie podejście będzie świadczyło o naszym szacunku wobec klienta oraz preferencje nawiązania relacji biznesowych. Warto więc wybierać materiały odznaczające się trwałością a także wysoką estetyką. Na rynku dostępnych jest wiele różnorakich rodzajów papierów ozdobnych. Papier użyty na folder reklamujący ofertę firmy powinien posiadać odpowiednią gramaturę. Gruby papier jest wytrzymały na zniszczenie a także daje złudzenie solidności, co oczywiście przekłada się na pozytywne złudzenie. Co równie ważne, katalogi powinny być zrealizowane z najwyższą starannością, co oznacza też stosowanie ulepszeń. Bardzo dobry efekt wizualny gwarantuje uszlachetnienie okładki za pomocą tłoczenia. Dodatkowo warto zastosować folię ochroną, która zabezpiecza kartki przed poplamieniem i daje ciekawy efekt wizualny. Dla podkreślenia wagi niektórych elementów graficznych, przykładowo logo, można wykorzystać technikę punktowego nakładania lakieru. W ten sposób zostają wyeksponowane bardzo ważne elementy.
Zobacz także: www.whiteart.pl/folder-reklamowy.